Home - Market - Akademie - kurzy a semináře

Online kurz jógy Relax + Heal: najděte každý den svou pohodu a vnitřní klid

Najděte každý den svou pohodu a vnitřní klid s pomocí online jógového kurzu Martiny Doubkové. Vyberte si lekci dle svých aktuálních potřeb – chcete se jenom krátce protáhnout na konci dne? Toužíte malinko zklidnit svou mysl předtím, než se uložíte k spánku? Hledáte úlevu od různých bolestí? Online kurz jógy Relax + Heal se hodí pro všechny tyto příležitosti.

Specifikace

Online kurz jógy Relax + Heal obsahuje:

  • šest kratších cvičebních sestav zaměřených na konkrétní partie těla,
  • jedno meditační video a
  • jeden bonus: půlhodinové video jógové sestavy pro zahřátí a nabití energií.

Proč právě jógový balíček Relax + Heal?

  • Trvalá hodnota pro vaše celkové zdraví a duševní pohodu za výbornou cenu. Jak říká Martina „Za 600 Kč si můžete také dopřát hodinovou masáž či zajít s někým na večeři, což jsou jednorázové zážitky. Tato videa máte napořád.“
  • Videa jsou nenáročná – jak časově, tak fyzicky.
  • Videa jsou sestavená tak, aby vám jednotlivé sekvence pohybů přirozeně pomohly ulevit od různých bolestí (např. bolesti hlavy) nebo tíživých pocitů, které se ve vás během dne sesbíraly (např. stres, přetížení).
  • Videa jsou krátká, a proto vhodná i ke každodennímu protažení po práci – a to zejména pokud máte sedavé zaměstnání a trávíte hodně času u počítače.
  • Online kurz jógy Relax + Heal je vhodný do každé domácnosti jako první pomoc – najdete v něm totiž pestrou škálu užitečných lekcí pro různé situace. Od lekcí na úlevu od bolesti hlavy přes krátké video jógy před spánkem až po letní meditaci.

Na co se můžete v jednotlivých videích těšit?

  • domov

    Cvičíte v pohodlí domova

    Oblíbená videa pro každou příležitost

U nás doma jsme si oba našli svá oblíbená videa z online kurzu Relax + Heal. Mou favoritkou se stala sestava jógových cviků proti nespavosti, na podporu trávení a protažení ramen a šije. Milan si naopak mnohem víc oblíbil sestavu proti bolesti hlavy a video s letní meditací, protože rád medituje. Jeden kurz tedy může být nápomocný nejen vám, ale i vašemu partnerovi, případně dětem.

  • Jógové cviky místo léků

Jednotlivá videa jsou takovou záchrannou náplastí, když se necítíte fit. Pokud zrovna nejste fanoušky okamžitého užití léku, je fajn mít po ruce vhodnou alternativu. Tenhle přístup sami preferujeme, a proto se k videím rádi vracíme, když si naše tělo prostřednictvím bolesti žádá o okamžitou pozornost. Když cítíme ztuhlá ramena, věnujeme pozornost své šíji. Když máme pocit těžké hlavy, zastavíme se a snažíme se relaxovat pomocí jemného protažení. Když cítíme nafouklé bříško, zacvičíme si sestavu pro to určenu…

Příběh

O autorce: Martina Doubková

Martina Doubková je lektorka jógy, kterou učí již 11 let. S jógou se seznámila v Londýně, kde dlouhodobě žila. Jóga se stala součástí jejího každodenního života a dnes svou vášeň k józe šíří do našich domácností pomocí online videí na Youtube. Martina je dnes dvojnásobnou maminkou, která si i ve víru mateřských povinností pořád sedá na jógovou podložku. Jak říká Martina, jóga se stala její věrnou přítelkyní. Pomohla jí totiž překonat i ty těžší časy, které život přinesl.

6 jógových sestav z online kurzu Relax + Heal

  • 1. Bolest hlavy

Sestava jógových cviků je určena jak začátečníkům, tak pokročilým, kteří pociťují bolest hlavy. Je vhodná i jako prevence zmírňující pocity přetížení po náročném dnu. Jak vám toto video může pomoci zbavit se bolesti hlavy? Prováděním jednotlivých cviků na okamžik nebudete myslet na samotnou bolest. Vaše pozornost se nenásilně přesune na vaše tělo, dech a příjemný hlas Martiny. Výsledkem je uvolnění těla, mysli a odeznění pocitu tíživé hlavy. Nejlépe je vyzkoušet si to sám na sobě.

  • 2. Nespavost

Sestava na nespavost obsahuje velice jednoduché a uvolňující cviky. Tím, že jsou cviky jednoduché, se člověk může mnohem líp soustředit na svůj dech. Střídání nádechu a výdechu v kombinaci s uvolňujícími cviky vám zaručeně pomůže vypnout a uklidnit mysl roztěkanou po celém dnu. Jemně protáhnete ztuhlé svaly a pak už se tělo ani mysl nebudou bránit tomu, aby přivítaly spánek.

Tato sestava je jednou z mých nejoblíbenějších! Sama často neumím rychle usnout. Když usínám, je to mnohdy boj s mou myslí, kterou se snažím utišit. Když cvičím tuto sestavu, začínám ihned zívat. 🙂 A to je moc dobré znamení. Pak už jenom pár kroků do postele a usínání je mnohem snadnější. Doporučuji sestavu cvičit těsně před spaním. Jednou jsem se po cvičení šla ještě osprchovat a umýt si zuby. Když jsem si pak lehla do postele, opět ne a ne zaspat…  

  • 3. Ramena a šíje

Tato desetiminutová sestava uvolňujících a uklidňujících jógových cviků je ideální po příchodu z práce, a to zejména pokud jste většinu pracovního dne proseděli u počítače. Celá sestava zahrnuje několik netuctových cviků. V průběhu cvičení protáhnete lopatkové svalstvo a rozhýbete horní záda. Tím vám tato „záchranná“ sestava pomůže zbavit se pocitu ztuhlé šíje a ramen.

  • 4. Trávení

I když se člověk stravuje zdravě, občasnému pocitu těžkého bříška a nadýmání se nedá zcela vyhnout. Někdy je to způsobeno nevhodnou kombinaci, i když zdravých potravin. Nebo nedostatečným časovým odstupem mezi jednotlivými jídly. Kombinace cviků v této specializované sestavě vám pomůže jemně promasírovat vnitřní orgány a tím získáte pocit větší lehkosti. Dopřejte si však dvouhodinový odstup od posledního jídla. Pocitu nadmutého bříška rozhodně pomáhá i střídání hlubokého nádechu a výdechu, na který zaměříte svou pozornost. Dech je důležitou součástí sestavy a hodně napomáhá uvolnění. Kolikrát jsme spíš v křeči, když cítíme nadmuté bříško?

  • dno5. Pánevní dno

Pomocí videa určeného pro posílení pánevního dna se zaměříte na procvičení pěti partií pánevního dna. Nejdřív se soustředíte na vědomé zapojení každé z partií zvlášť a následně na jejich posílení v různých kombinacích.

  • 6. Bedra

Video je vhodné pro lidi, kteří by chtěli rozhýbat bedra a posílit střed těla pomocí jógových cviků. Zdravá bedra přímo souvisí s pevným středem těla. Naučíte se, jak pomocí jógy posílit hluboké břišní svaly. Pravidelným cvičením sestavy docílíte pevnějšího středu těla, a navíc si užijete pocit celkové relaxace.

  • Video: Letní meditace

Pomocí kreativní vizualizace, kterou vás Martina provede, můžete v průběhu 8 minut zresetovat mysl a doslova objevit svou vlastní vnitřní oázu.

  • BONUS: Najdi svůj vnitřní klid

Toto půlhodinové video je vhodné k protažení celého těla. Příjemný pocit rozproudění energie vás bude hřát ještě dlouho po skončení cvičení.

Online kurz jógy Relax + Heal: najděte každý den svou pohodu a vnitřní klid

650 kč

Objednej

FAQ

Zeptali jsme se Martiny:

Martino, v kurzu používáš jógové pomůcky – kvádry a pásek. Jak je nahradit, když chci cvičit třeba na chatě, zahradě nebo dovolené a nemám tyto pomůcky s sebou?

Pásek lze použít třeba od kalhot. Nebo i šálu či ručník. Sama jsem občas použila i látkovou plenu, když nebyl pásek po ruce. Místo kvádru třeba pevnější polštář, knihu nebo složenou deku.

Proč je důležité zahrnout do své jógové praxe i cviky na pánevní dno?

Mnoho lidí ani neví, že nějaké pánevní dno mají. Zkrátka není vidět, a tak se o něho lidé nestarají. Začnou se většinou zajímat, až když je problém. Například prolaps dělohy, inkontinence nebo bolesti zad. Stejně jako u všeho v životě je lepší prevence, než potom řešit problémy. Stačí si dopřát pár minut každý den. Člověk si třeba čistí pravidelně zuby, aby neměl zubní kaz. Proč to stejné nedělat i pro své pánevní dno?

Martino, v čem ti pomohlo pravidelné cvičení jógy?

Asi úplně ve všem… Hlavní důvod, proč jsem začala chodit na lekce, bylo protáhnout ztuhlé svaly. Pak jsem zjistila, že jóga přináší i další bonusy jako klidnou mysl. Bez jógy bych určitě nezvládla předčasný porod své první dcery a všechno ostatní, co pak následovalo. Celý můj příběh si můžete přečíst na mé stránce martinadoubkova.cz.

Online kurz jógy Relax + Heal: najděte každý den svou pohodu a vnitřní klid

650 kč

Objednej

Objednej

Recenze