Proč propojujeme lektory, terapeuty a podnikatele na jednom místě?

Publikováno uživatelem

Proč jsme se rozhodli přinášet příběhy lektorů, terapeutů a spirituálních podnikatelů na jednom místě? Pravděpodobně se vám toto spojení zdá poměrně netradiční. Avšak po přečtení tohoto článku se vám bude zdát zcela přirozené…

Aniž bychom si toho mnozí všimli, spolupráce terapeutů, lektorů, koučů a vědomých podnikatelů se stále víc a víc utužuje. Proč? Protože v každodenním životě vzájemně interagují, kooperují, vzájemně se ovlivňují… Jedni podporují druhé. Jejich aktivity se krásně doplňují a společně vytváří čím dál tím soběstačnější celek. Celek, který vychází z těch správných hodnot, přirozeně je podporuje a dál rozvíjí.

My jsme se rozhodli propojit lektory, terapeuty a podnikatele pomocí virtuálního prostoru, který jsme nazvali Spiritual planet.

FILTRUJ VODU BEZ PLASTŮ

s Binchio aktivním uhlím špičkové kvality, které absorbuje z vody chlór a další nečistoty. Udělej další krůček pro zdravější planetu.

Zjistit více

Spiritual planet není jen teoretizování a „kafíčkové“ filozofování o tom, jakým směrem se může naše společnost vyvíjet a jaké hodnoty v ní jednou budu dominovat. Právě naopak, Spiritual planet je dnes již realitou – i když menšinovou.

  • Všimli jste si někdy v bio obchodě nástěnky, na níž byly připnuty letáky různých lektorů jógy, taiči nebo učitelů meditace? Možná jste si z nástěnky zapsali kontakt na terapeuta provádějícího některé z technik jako akupunktura, EFT a jiné…
  • Nebo jste se ve vašem oblíbeném jógovém studiu dozvěděli o zajímavém kurzu ajurvédské kuchyně pořádaném odborníkem na ajurvédu… A možná jste ve studiu ochutnali i nějaký ten ajurvédský čaj…
  • Pochutnali jste si na semináři osobního rozvoje nebo podpory kreativity na lehkém, zdravém občerstvení připraveném partnerským obchůdkem zdravé výživy?
  • Ocenili jste u maséra používání přírodní kosmetiky nebo bylinných olejů bez přidaných umělých látek?

Říkáte si, že jste již něco z toho zažili? Možná si vzpomenete na množství podobných situací…

A spolupráce funguje i opačně.

  • Vědomý podnikatel se intenzivně zajímá o vlastní osobní i duchovní růst. Ví, že vlastní růst dopomůže k nalezení toho správného směru a strategie v jeho podnikání. Proto často navštěvuje nejrůznější kurzy osobního rozvoje, které mu pomáhají v tomto růstu.
  • Vědomý podnikatel pečuje o své zdraví. Ví, že bez pevného zdraví by nedokázal realizovat vše, co má v plánech. Je otevřen celostním formám prevence a léčby. Díky svému otevřenému přístupu má často pozitivní zkušenosti s alternativními formami medicíny a prevence.
  • Vědomý podnikatel usiluje o zdraví i ve vztazích – k sobě i svému okolí. Proto je otevřen i různým formám koučingu (knihy, semináře, mentoring), které mu umožňují zvyšovat kvalitu v oblasti vztahů.

A tyto situace jen potvrzují zárodky toho, co nazýváme spirituální ekonomika.

A jaký to má význam pro nás?

Lektoři a terapeuti vedou své studenty k hlubšímu propojení se sebou samým a se svým prostředím. Právě na hodině jógy nebo na kurzu meditace zažíváme chvíle, kdy jsme konečně v přímém spojení se svým nitrem a dechem. Človek, který je ve svém středu je mnohem kreativnější, produktivnější a šťastnější.

  • Čím přispíváme my sami k rozvoji spirituální ekonomiky?
Original Unverpackt_katharinaMassmann_Foto7

Skrz spotřebitelské volby projevujeme pocit uvědomění a propojení v každodenní akci.

Nalezení propojení se sebou samým přirozeně vede k pocitu propojení se svým okolím. A právě propojení je onou kvalitou, jež se promítá do každodenního života v podobě uvědomělého spotřebitelství. Každý z nás je bezpochyby spotřebitelem. Denně jsme vystavováni situacím, kdy rozhodujeme o tom, jaké zboží upřednostníme. Každým dnem demonstrujeme své uvědomění ve formě preference různorodého zboží, čímž přímo podporujeme hodnoty, s nimiž se ztotožňujeme.

Když cítíme hlubší propojení se sebou a svým prostředím, mnohem víc nám pak dává smysl upřednostnit lokální produkci před exotickou, koupit si vejce od slepic chovaných ve volném výběhu či na podestýlce nebo si připlatit pár korun za ekologický prostředek na nádobí. Skrz tyto spotřebitelské volby projevujeme pocit uvědomění a propojení v každodenní akci…

  • Čím přispívají vědomí podnikatelé k rozvoji spirituální ekonomiky?

Díky vědomým podnikatelům již naše spotřebitelství nemusí být o volbě menšího zla. Můžeme upřednostnit přesně takový produkt, který je nám od způsobu výroby až po jeho distribuci sympatický. Vše, co denně konzumujeme, používáme k hygieně, zkrášlení nebo udržování pořádku, má totiž přímý vliv na naše zdraví a vitalitu. Zdraví totiž není jen o nepřítomnosti nemoci… Zdraví je o přirozené síle, čisté mysli a vitální energii.

Příběhy lektorů, terapeutů a spirituálních podnikatelů jako jiskry inspirace

ohenProstřednictvím příběhů terapeutů, koučů nebo vědomých podnikatelů se nejen učíme, ale taky poznáváme nové možnosti …

My jsme se například po několika setkáních utvrdili v názoru, že jsou mezi námi obchodníci, kteří dělají obchod poctivě. Poznali jsme podnikatele, pro které je pěstování hub jistou formou životní vize. A povídali jsme si taky s nadšenou slečnou o jejích lokálních projektech zaměřených na eliminaci odpadů.

Terapeuti nám naopak ukázali, jak silnou regenerační schopnost má lidský organismus. A jak málo stačí k tomu, abychom pocítili vnitřní spokojenost a vitalitu. Abychom našli výjimečnost přítomného okamžiku v každodenním stereotypu.

A o tom jsou příběhy lidí na Spiritual Planet. Sdílejí s námi rady a tipy pro kvalitnější život. Inspirují nás, pomáhají nám v růstu a otevírají nám svět nekonečných možností.

/
Přečteno 146 x

Napsat komentář

Vaše e-mailová adresa nebude zveřejněna. Vyžadované informace jsou označeny *